Veelgestelde vragen;

Wat is de levertijd?
Bestellingen die maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur gedaan worden zullen de volgende dag worden bezorgd. Bestellingen die vanaf vrijdag 17:00 uur t/m maandag 17:00 uur worden gedaan zullen op dinsdag worden geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95. Als u voor meer dan €50,00 besteld, verzenden wij kosteloos. U kunt meer informatie vinden op de pagina verzendkosten http://www.renevanderwesten.nl/verzendkosten/

Kan er worden verzonden naar het buitenland?
 
Uiteraard versturen wij ook bestelling naar het buitenland. De verzendkosten verschillen per land. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina:  http://www.renevanderwesten.nl/orders_europe/ 

Welke betaal mogelijkheden zijn er?
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen: Ideal, Paypal, Rembours, Afterpay, Overboeking, Mastercard, Maestro of MisterCash. Voor meer informatie, bezoek de volgende pagina: http://www.renevanderwesten.nl/betaalwijze/

Wat is onder Rembours betalen?
Wanneer u onder Rembours besteld, dient u het pakket te betalen aan de postbode. U kunt dit pinnen of contant betalen. Let op: de kosten hiervan bedragen €15,00.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik mijn bestellingen ook online volgen?
Zodra u een bestelling bij ons plaatst, krijgt u van ons een bevestigingsmail. Let op: deze kan eventueel in uw spambox binnenkomen. Als uw pakket is ingepakt en gelabeld krijgt u een e-mail met de Track & Trace code, ook deze kan binnenkomen in de spam.

Hoe kan ik een bestelling/product omruilen of retour sturen.
Wanneer u 1 of meerdere producten wilt omruilen/terugsturen, kunt u ons hierover een e-mail sturen, vergeet hierbij niet uw ordernummer te vermelden. Bij uw bestelling vindt u ook altijd een retourformulier, deze dient ingevuld te worden en bij het retour pakket te worden toegevoegd. Vervolgens kunt u het pakketje, voldoende gefrankeerd, naar ons terug sturen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de volgende pagina: http://www.renevanderwesten.nl/ruilen/

Het product wat ik wil bestellen staat op uitverkocht , wat nu?
Het kan voorkomen dat sommige producten op uitverkocht staan. Zodra wij deze weer binnenkrijgen komen deze automatisch weer op voorraad te staan. Helaas gaat dit niet altijd goed. Wilt u er zeker van zijn kunt u ons altijd even een e-mail sturen of bellen om te vragen of het product echt niet op voorraad is.

Waarom kan ik niet via Afterpay bestellen?
Afterpay toetst de klant op verschillende punten. Het kan dus voorkomen dat u niet door deze toetsing heen komt en dat uw bestelling wordt geannuleerd. Bel in dit geval Afterpay en vraag waarom u deze bestelling niet kan doen. U kunt de klantenservice bereiken op 020-7230270.