Welkom op onze vernieuwde website! We zijn hem razendsnel aan het vullen dus als je favo product er nog niet bij staat wees dan niet ongerust, het komt goed ;)

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Bestellingen die maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur gedaan worden zullen de volgende dag worden bezorgd. Bestellingen die vanaf vrijdag 16:00 uur t/m maandag 16:00 uur worden gedaan zullen op dinsdag worden geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,95. Als u voor meer dan €50,00 besteld, verzenden wij gratis. U kunt meer informatie vinden op de pagina verzenden & bezorgen.

Kan er worden verzonden naar het buitenland?
Uiteraard versturen wij ook bestelling naar het buitenland. De verzendkosten verschillen per land. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de pagina Orders Europe.

Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Je kan bij ons op de volgende manieren betalen: Ideal, Paypal, Afterpay, Overboeking, Mastercard, Maestro of MisterCash. Voor meer informatie, bezoek de pagina bestellen.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik mijn bestellingen ook online volgen?
Zodra je een bestelling bij ons plaatst, krijg je van ons een bevestigingsmail. Let op: deze kan eventueel in de spambox binnenkomen. Als het pakket is ingepakt en gelabeld krijg je een e-mail met de Track & Trace code, ook deze kan binnenkomen in de spam.

Hoe kan ik een bestelling/product omruilen of retour sturen.
Het kan voor komen dat een artikel niet naar wens is. Dan is ruilen of retourneren natuurlijk geen probleem. Wil je weten hoe? Bekijk dan deze pagina.

Het product wat ik wil bestellen staat op uitverkocht, wat nu?
Het kan voorkomen dat sommige producten op uitverkocht staan. Zodra wij deze weer binnenkrijgen komen deze automatisch weer op voorraad te staan. Helaas gaat dit niet altijd goed. Wil je er zeker van zijn dan kun je ons altijd even een e-mail sturen of bellen om te vragen of het product echt niet op voorraad is.

Waarom kan ik niet via Afterpay bestellen?
Afterpay toetst de klant op verschillende punten. Het kan dus voorkomen dat u niet door deze toetsing heen komt en dat uw bestelling wordt geannuleerd. Bel in dit geval Afterpay en vraag waarom u deze bestelling niet kan doen. U kunt de klantenservice bereiken op 020-7230270.

Assistentie nodig?